Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Sütisdoboz Tortadekoráció

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

- Hol van a bolt? 
Új üzletünk a 1133 Budapest, Tisza utca 9. szám alatt található, hétfőtől péntekig 10-18 óráig várunk. 

Ünnepnapokon és "cserélt" munkaszüneti napokon -hosszú hétvégéken- nem vagyunk nyitva.  
Szombatra eső munkanapokon zárva vagyunk, kivéve Decemberben. Erről mindig értesítünk előre! Ettől eltérő nyitvatartásról Facebook oldalunkon értesítünk.

- Négy napos hosszú hétvégéken a nem ünnepnapon nyitva vagytok? (Pl. Ha Május 1. kedd, akkor előtte hétfőn). És szombati munkanapokon?

Ezeken a napokon zárva vagyunk, kivéve ha külön jelezzük (csak decemberben)

- Személyesen is meg tudom venni, amiket az oldalon látok?

Igen, nagyrészt minden aktuálisan készleten van a boltban, ami az oldalon látható. Azonban ha biztosra szeretnél menni, add le személyes átvétellel a rendelésed mielőtt érkezel, és várd meg a kollégák visszaigazolását, hogy minden van készleten, és jöhetsz érte! 
Készpénzzel és BANKKÁRTYÁVAL is fizethetsz nálunk.

- Mi a teendő, ha meggondoltam magam a rendelt termékkel kapcsolatban, és mégsem tartok rá igényt?

Amennyiben webáruházunkban rendelted, a jogszabály szerint járunk el, vagyis 14 napon belül indoklás nélkül visszahozhatod vagy saját költségeden visszaküldheted a bontatlan terméket sértetlen formában. A blokk vagy számla ellenében az árát visszaadjuk/visszautaljuk, vagy le is vásárolhatod. Élelmiszert a romlandóság miatt nem tudunk visszavenni, csak nem élelmiszer jellegű terméket! 

- Mi a teendőm, ha a boltban vásároltam személyesen, és otthon kiderült, hogy rossz terméket vettem, vagy meggondoltam magam?

Ebben az esetben nincs elállási jog, hiszen személyesen választottad a terméket. A 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet értelmében 3 napos cseregarancia kizárólag tartós fogyasztási cikkekre 10.000Ft érték felett vonatkozik!

Azonban
mi a vásárlóink elégedettsége érdekében, saját döntésünk alapján biztosítunk 3 munkanapot a vásálást követően, hogy visszahozd a terméket, és levásárolhasd, kizárólag persze az eredeti számla vagy blokk ellenében.

Pénzt nem adunk vissza, csak levásárolható, és kizárólag NEM ÉLELMISZERRE vonatkozik! Élelmiszert, tortadobozt és alátétet (amik nem csomagolva árulunk) higiéniai és biztonsági okokból nem cserélünk 3napon belül sem.

3 munkanapon túl nem áll módunkban cserélni semmit, amit nálunk személyesen vásároltál, nem tudunk sajnos kivételt tenni, kérlek ne is kérj erre minket. Köszönjük!

- Hibás a vásárolt termék, mit tegyek?

Hozd vissza az üzletbe, megvizsgáljuk, és cseréljük!

- Olyan termékre lenne szükségem, amit nem látok az oldalon, vagy nagyobb mennyiségben szeretnék rendelni valamit, hogy tudok érdeklődni?

Termékrendeléssel kapcsolatban az anna.sutisdoboz@gmail.com címre küldj érdeklődést, sietünk válaszolni!

- Van egy/több nagyon szuper termékem, amit szeretném ha árulnátok, kihez fordulhatok? 
A beszerzéssel, és a termékpaletta bővítéséről Anna dönt, kérlek neki írjatok e-mailt ezügyben: anna.sutisdoboz@gmail.com


- Van még kérdésem: 

Várjuk az info@sutisdoboz.hu címen. 

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.