Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Sütisdoboz Tortadekoráció

Szállítási feltételek

A rendelések feldolgozása, és a csomagok feladása általában 1 munkanapon belül történik, a visszaigazolást követően, amennyiben rendeléséből minden tétel készleten van.

Felhívjuk figyelmét, hogy az aktuális készlet eltérhet a webáruházban láthatótól, így előfordulhat, hogy bizonyos termék nem elérhető, melyet megrendelnek. Garantáltnak akkor tekinthető a rendelés, miután munkatársunk visszaigazolta azt (Nem az automatikus visszaigazolás.)

Személyes átvétel:

A rendelt termékeket munkatársunk írásos visszaigazolását követően lehetőség van üzletünkben díjtalanul is átvenni a 1133 Budapest, Tisza utca 9. szám alatt hétfőtől péntekig 10-18 óra között. A személyes átvételes rendeléseket 5 munkanapig tároljuk, utána töröljük.
Üzletünkben a termék ára a weboldalon látottakkal azonos, így akár rendelés nélkül is vásárolhatnak, azonban ha csak néhány nap múlva jönnek érte, javasolt előre megrendelni. 

KISZÁLLÍTÁSSAL

Szállítási díjak Magyarország területére GLS futárszolgálattal történik, garantált másnapi kiszállítással a feladástól számítva (Az árak az Áfát tartalmazzák.):

Online kártyás fizetés esetén: 1190 Ft

Utánvéttel: 1490 Ft

20.000 Ft rendelési érték felett ingyenes bankkártyás fizetés esetén, utánvéttel csak az utánvét kezelés díja, 300 Ft kerül felszámításra.

Átutalással nincs mód a rendelések fizetésére, azonban a rendelés leadásakor, vagy akár a csomagponton és a futárnak is fizethet bankkártyával. 

A feladás után és a szállítás napján is érkezik a futárszolgálattól értesítő e-mail, ebben szerepel a ksizállítás várható időpontja, valamint a futár telefonszáma. Kérjük, ezen a számon egyeztessenek az átvételről.

A kiszállítás a feladást követő 1 munkanapon belül történik a megadott címen. Amennyiben nem tartózkodnak a címen az adott munkanapon, e-mailben értesít a futár a következő napi érkezésről, és tudnak új időpontot egyeztetni az átvételhez. A csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

A megrendelő hibájából történt meghiúsult kézbesítés miatt, visszaérkezett küldemény újbóli kiküldése esetén a meghiúsult szállítás díja is felszámításra kerül.

Nemzetközi szállítás díjairól érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.