Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
Sütisdoboz Tortadekoráció
Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Termékek

    Gyakran Ismételt Kérdések

    Gyakran Ismételt Kérdések

    - Hol van a bolt? 
    Üzletünk a 1133 Budapest, Tisza utca 9. szám alatt található, hétfőtől péntekig 10-18 óráig várunk. 

    Ünnepnapokon és hétvégén nem vagyunk nyitva.  

     - Minden megtalálható a boltban, ami a weboldalon látható? A webáruház készlete naprakész?

    Jellemzően igen, azonban a gyors készletváltozás miatt előfordulhat, hogy időközben a kinézett termék elfogy. 
    Ugyanígy a webáruház készlete is -bár folyamatosan frissül-, de megesik, hogy a rendelt termék időközben elfogy, vagy adminisztrációs hiba miatt tévesen szerepel az oldalon. Minden esetben várd meg kollégánk visszaigazolását -nem az automatikus e-mail-, hogy a rendelés teljesíthető, vagy telefonon érdeklődj a kinézett termékről

    - Miért nem tudok kiszállítást választani? 

    Valószínűleg nem érted el a limitet: csomagot 5000Ft kosárérték felett küldünk, ezalatt személyes átvételt tudsz választani.

    - Személyesen is meg tudom venni, amiket az oldalon látok?

    Igen, nagyrészt minden aktuálisan készleten van a boltban, ami az oldalon látható. Azonban ha biztosra szeretnél menni, add le személyes átvétellel a rendelésed mielőtt érkezel, és várd meg a kollégák visszaigazolását, hogy minden van készleten, és jöhetsz érte! 
    Készpénzzel és BANKKÁRTYÁVAL is fizethetsz nálunk.

    - Mi a teendő, ha meggondoltam magam a rendelt termékkel kapcsolatban, és mégsem tartok rá igényt?

    Amennyiben webáruházunkban rendelted, a jogszabály szerint járunk el, vagyis 14 napon belül indoklás nélkül visszahozhatod vagy saját költségeden visszaküldheted a bontatlan terméket sértetlen formában. A blokk vagy számla ellenében az árát visszaadjuk/visszautaljuk, vagy le is vásárolhatod. Élelmiszert a romlandóság miatt nem tudunk visszavenni, csak nem élelmiszer jellegű terméket! 

    - Mi a teendőm, ha a boltban vásároltam személyesen, és otthon kiderült, hogy rossz terméket vettem, vagy meggondoltam magam?

    Ebben az esetben nincs elállási jog, hiszen személyesen választottad a terméket. A 151/2003 (IX. 22.) kormányrendelet értelmében 3 napos cseregarancia kizárólag tartós fogyasztási cikkekre 10.000Ft érték felett vonatkozik!

    Azonban
    mi a vásárlóink elégedettsége érdekében, saját döntésünk alapján biztosítunk 3 munkanapot a vásárlást követően, hogy visszahozd a bontatlan, sértetlen terméket, és levásárolhasd, kizárólag persze az eredeti számla vagy blokk ellenében.

    Pénzt nem adunk vissza, csak levásárolható, és kizárólag NEM ÉLELMISZERRE vonatkozik! Élelmiszert, festékeket, tortadobozt és alátétet (amik nem csomagolva árulunk) higiéniai és biztonsági okokból nem cserélünk 3napon belül sem.

    3 munkanapon túl, vagy kibontott termék esetén nem áll módunkban cserélni semmit, amit nálunk személyesen vásároltál, nem tudunk sajnos kivételt tenni, kérlek ne is kérj erre minket. Köszönjük!

    Hibás termék esetén keress minket. 

    - Háziállatot hozhatok az üzletbe?

    Higiéniai okokból sajnos nem, kérlek a kedvenc nélkül érkezz hozzánk. Köszönjük a megértést! 

    - Ostyanyomtatást vállaltok?

    Nem. 

    Olyan termékre lenne szükségem, amit nem látok az oldalon, vagy nagyobb mennyiségben szeretnék rendelni valamit, hogy tudok érdeklődni?

    Termékrendeléssel kapcsolatban az anna@sutisdoboz.hu címre küldj érdeklődést, sietünk válaszolni!

    - Van egy/több nagyon szuper termékem, amit szeretném ha árulnátok, kihez fordulhatok? 
    A beszerzéssel, és a termékpaletta bővítéséről Anna dönt, kérlek neki írjatok e-mailt ezügyben: anna.sutisdoboz@gmail.com


    - Van még kérdésem: 

    Várjuk az info@sutisdoboz.hu címen. 

    Utoljára megtekintett
    Még nem tekintett meg egy terméket sem.
    Sütisdoboz a Facebookon

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.