Személyes átvétel:
A rendelt termékeket munkatársunk írásos visszaigazolását követően lehetőség van üzletünkben díjtalanul is átvenni a 1133 Budapest, Tisza utca 9. szám alatt hétfőtől péntekig 10-18 óráig.. A személyes átvételes rendeléseket 3 munkanapig tároljuk, utána töröljük.
Üzletünkben a termék ára a weboldalon látottaktól eltérhet.
Akár rendelés nélkül is vásárolhatnak, azonban ha csak néhány nap múlva jönnek érte, javasolt előre megrendelni.
KISZÁLLÍTÁSSAL
Szállítási díjak Magyarország területére a GLS futárszolgálattal történik, garantált másnapi kiszállítással a feladástól számítva (Az árak az Áfát tartalmazzák.)
KISZÁLLÍTÁS MINIMUM 8.000Ft kosárérték felett választható.
Ha ennél kisebb értékben rendelne, kérjük válassza a személyes átvételt.
2023.04.03-tól érvényes feltételek, átlagos méret csomag esetén:
A fenti időpontttól kosárértéktől és fizetési módtól függően a következőképp alakulnak a szállítási költségek.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS ESETÉN:
CSOMAGPONTRA TÖRTÉNŐ KÉZBESÍTÉS ESETÉN
Amennyiben a csomag mérete a GLS feltételei szerint nem szállítható csak felárral -túlméretes tortadobozok, 20kg-nál nagyobb súlyú csomagok-, így azt az extra szállítási költséget visszaigazoljuk Önnek, és minden esetben egyeztetjük.
Átutalással nincs mód a rendelések fizetésére, azonban a rendelés leadásakor, vagy akár a csomagponton és a futárnak is fizethet bankkártyával.
A feladás után és a szállítás napján is érkezik a futárszolgálattól értesítő e-mail, ebben szerepel a ksizállítás várható időpontja, valamint a futár telefonszáma. Kérjük, ezen a számon egyeztessenek az átvételről.
A kiszállítás a feladást követő 1 munkanapon belül történik a megadott címen. Amennyiben nem tartózkodnak a címen az adott munkanapon, e-mailben értesít a futár a következő napi érkezésről, és tudnak új időpontot egyeztetni az átvételhez. A csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A megrendelő hibájából történt meghiúsult kézbesítés miatt, visszaérkezett küldemény újbóli kiküldése esetén a meghiúsult szállítás díja is felszámításra kerül.
Nemzetközi szállításra jelenleg nincs lehetőség.